2007年2月9日星期五

舊色*舊影*舊回故


魚餃 + 辣椒油 NO.1

西上環石塘咀有一間很多年歷史既潮州麵店

最出色,就要講魚餃。
本人,去邊到都好,見到有魚餃,都會叫來比較,但始終,火井翁記麵店係最好食的。

日日新鮮制造,唔係講笑,因為通常會賣晒。
一碗魚餃油麵,十元有找。

店內有辣椒油,自家制的,我唔食辣,但係,我食這裡的辣椒油,真係好食到爆。

牛丸,魚旦,蘿白 都是我最愛,其他的,都比其他潮州麵店好!


屈地街 7-11 對面條冷巷,直入,過埋火井火鍋店,左手邊。
紅色小巴落西環,嗌屈地街落。
好多巴士站係附近。 _______
| | |
| | A |
| |______| M
----------|----------皇后大道西----------X----------------------|
C | _______________________B___| |
7 屈 | |
地 | 山
街 | 道
C | | |
----Y----|--------------電車路(唔既得叫乜明)---X--|--------|-------





A=石塘咀市政局 + 街市
B=翁記
C=創業中心
M=麥記
X=巴士站
Y=電車站
7=7-11


地圖好差唔好見怪。

唔好食,又證明你有去食
但係真係唔好食,我乜都得。


(間鋪唔係我架,我係DIE-HARD FANS!)

2006-12-28 00:08

http://www.gogogoo.com/discuz/redirect.php?tid=59244&goto=lastpost

1 則留言:

小丹 說...

好勁呀你,咁多update!